Оплата і доставка
Мінімальна сума замовлення в нашому інтернет магазині складає 99 гривень.
Замовлення зроблені в будні до 14:00 надсилаються в цей же день, замовлення зроблені у вихідні дні – наступного робочого дня.
Обробка замовлень:
- Пн-Пт з 09:00 до 14:00
Відправка замовлень:
- Пн-Пт з 10:00 до 19:00
Ми використовуємо власне пакування, тому ви оплачуєте лише за доставку та/або післяплату.
Безкоштовна доставка діє на всі замовлення на суму більше 3000 гривень.
Умови оформлення доставки товару
Після оформлення замовлення на ваш номер телефону через Viber Telegram або адресу електронної пошти ви отримаєте повідомлення з номером замовлення, яке підтверджує, що ваше замовлення прийняте і знаходиться в обробці.
Час обробки замовлення
до декількох годин. Ми намагаємося обробляти замовлення в той самий день, коли вони надходять.
Процес обробки замовлення
- Наші працівники перевірять наявність товару.
- Менеджер зателефонує вам для уточнення всіх деталей.
Якщо ви впевнені у своєму замовленні та наданих даних, поставте позначку в полі «Мені можна не дзвонити для підтвердження замовлення», і наш оператор не буде вас турбувати.
Статус замовлення
Ви можете перевірити поточний стан вашого замовлення в Особистому кабінеті.
Способи доставки:
- Доставка здійснюється Новою поштою та Укрпоштою.
- Кур’єрська доставка Нова Пошта
- Самовивіз з магазину в місті Вінниця за адресою;
Нова пошта
Доставка відбувається на всі відділення та поштомати. Для замовлення адресної доставки зверніться до менеджерів.
Вартість доставки залежить від ваги, габаритів посилки та суми, на яку страхується замовлення. При виборі післяплати, додатково оплачується комісія 20 грн + 2% від суми. Термін зберігання посилки у відділенні - 5 днів, після цього терміну посилка повертається відправнику.
Укрпошта
Вартість доставки залежить від ваги, габаритів посилки та суми, на яку страхується замовлення. Термін зберігання посилки у відділенні - 14 днів, після цього терміну посилка повертається відправнику.
Увага! Якщо ви отримали товар на пошті і бачите пошкодження коробки чи товару, чи того і іншого, будь ласка, зробіть фото чи відео і надішліть його нам. Та одразу відмовтесь на відділені від товару.
Оплата
Наявність товару у магазинах:
Наявність товару та ціни у фізичному магазині у Вінниці та інтернет-магазині Sweet kids можуть відрізнятись.
- У нас діють такі способи оплати:
- картою Visa або Mastercard на сайті через LiqPay
- оплата за реквізитами (Реквізити для оплати будуть надіслані на Viber, або Telegram )
- післяплата (оплата здійснюється на відділеннях кур'єрських служб у момент отримання замовлення) ТІЛЬКИ НОВА ПОШТА
- УКр пошта тільки по 100% предоплаті.
Обмін та повернення
Шановні покупці. Хочемо наголосити, що наш інтернет магазин працює на основі та виключно за законодавством України. Відповідно до нього ви завжди маєте можливість у 14-денний строк (не враховуючи день купівлі) повернути або обміняти товар належної якості, який не підійшов вам за тими чи іншими характеристиками (згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). Для цього необхідно щоб:
- був збережений товарний або касовий чек чи інший документ, який підтверджує купівлю;
- товар не був у використанні, зберіг свій вигляд та споживчі властивості, ярлики та пломби, мав непошкоджене оригінальне пакування, не був вами пошкоджений в будь-який спосіб;
- товар не знаходився в переліку таких, що не підлягають поверненню (наведений нижче);
- була додана заява з формулюванням причин повернення або підстав для обміну.
Зверніть увагу, що гроші за товар будуть перераховані у 7-денний строк, з моменту отримання продавцем такого товару чи в інший строк, погоджений сторонами.
Всі витрати повʼязані з поверненням або обміном товару, а також поверненням коштів за нього сплачує покупець.
Ми можемо запропонуємо аналогічний товар з потрібними характеристиками. Якщо його не має в наявності ви можете обрати в нашому магазині інший - на ту ж суму. Обраний вами варіант може виявиться дорожчим - ми вирахуємо з його ціни вартість повернутого, а вам залишиться лише доплатити різницю, та витрати повʼязанні з доставкою.
Обмін та повернення товару неналежної якості
Також всі наші клієнти мають право на повернення товару неналежної якості, якщо:
- ви маєте документ, який підтверджує факт купівлі, оплати товару (товарний, касовий чек, видаткова накладна тощо):
- товар прострочений, але при цьому не використовувався, зберіг свій товарний вигляд та цілісність оригінального пакування;
- товар мав виробничий брак або дефекти або ж якщо вони зʼявилися до моменту передачі товару покупцеві.
Просимо звернути особливу увагу, що відповідно до Постанови Верховної Ради затверджено Перелік товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
Наводимо список частини з них:
- Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
- Непродовольчі товари:
- корсетні товари
- парфумерно-косметичні вироби
- пірʼяно-пухові вироби
- дитячі іграшки мʼякі
- дитячі іграшки гумові надувні
- зубні щітки
- розчіски, гребінці та щітки масажні
- рукавички
- тканини
- білизна натільна
- білизна постільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці,пилочки тощо)
Рекомендуємо вам завжди уважно перевіряти замовлення при його отриманні та звертати особливу увагу на:
відповідність до переліку одержуваної продукції;
цілісність упаковки та відповідність до термінів придатності.
Шановні покупці, звертаємо Вашу увагу на те, що надувні вироби (басейни, матраци, круги для плавання, нарукавники тощо) обміну та поверненню не підлягають.
Умови оформлення доставки товару
Після оформлення замовлення на ваш номер телефону або адресу електронної пошти ви отримаєте повідомлення з номером замовлення, яке підтверджує, що ваше замовлення прийняте і знаходиться в обробці.
Час обробки замовлення
до декількох годин. Ми намагаємося обробляти замовлення в той самий день, коли вони надходять.
Процес обробки замовлення
- Наші працівники перевірять наявність товару.
- Менеджер зателефонує вам для уточнення всіх деталей.
Якщо ви впевнені у своєму замовленні та наданих даних, поставте позначку в полі «Мені можна не дзвонити для підтвердження замовлення», і наш оператор не буде вас турбувати.
Статус замовлення
Ви можете перевірити поточний стан вашого замовлення в Особистому кабінеті.